Συνέντευξη έδωσε η ΓΓ Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου, στην εκπομπή «7-10» με τη Νικόλ Λειβαδάρη και τον Κώστα Καλέτσιο, στη Naftemporiki TV, όπου μεταξύ άλλων μίλησε για (α) τα διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία που στηρίζουν την τουριστική στρατηγική μας, (β) την αύξηση της τουριστικής κίνησης, όπως και (γ) τις εκτιμήσεις για τη χωρική και τη χρονική επέκταση του τουρισμού, αλλά και (δ) τους ψηφιακούς νομάδες.
Συγκεκριμένα η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου επισήμανε ότι «είναι ήδη ορατά τα αποτελέσματα της χρονικής επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας, που μαζί με τη χωρική επέκταση του τουριστικού μας προϊόντος, αποτελούν βασικά στοιχεία της εθνικής στρατηγικής για τον ελληνικό τουρισμό μέχρι το 2030.
Σε αυτήν την αλλαγή, σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι δουλέψαμε μεθοδικά και συστηματικά από τον χειμώνα με την καμπάνια του ΕΟΤ «Greece does have a winter» και την προώθηση διαφόρων μορφών θεματικού τουρισμού, ανακοινώνοντας παράλληλα την έναρξη της τουριστικής σεζόν νωρίτερα από ποτέ (1/3) με απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ στις 7 Μαρτίου, αλλά και την ενίσχυση της ταξιδιών αναψυχής, με το λιμάνι του Πειραιά ως homeport.
Αν και είμαστε ήδη στα τέλη του Σεπτεμβρίου, η τουριστική ζήτηση και κίνηση κινούνται ακόμη σε «αυγουστιάτικους ρυθμούς», με τους επιχειρηματίες του χώρου να κάνουν λόγο για υψηλές πληρότητες και μια σεζόν που μπορεί να επεκταθεί και πέραν του Οκτωβρίου. Σε κάθε περίπτωση, η οριστική αποτίμηση θα λάβει χώρα στο τέλος του έτους».
Παράλληλα η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου τόνισε ότι «η χώρα μας θα είχε όφελος της τάξεως του 1,6 δισ. ευρώ, εάν προσείλκυε για μόλις έξι μήνες 100.000 ψηφιακούς νομάδες που έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν από οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο».
Τέλος η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης σημείωσε ότι «με στόχο την αλλαγή του παραγωγικού τουριστικού μοντέλου, αξιοποιούμε περισσότερα από 320 εκ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ), σε κρίσιμα για την τουριστική ανάπτυξη έργα, όπως η διαχείριση των προορισμών (Destination Management), ενώ προτεραιότητα δίνεται στην αναβάθμιση των Τουριστικών Λιμένων».