H Ελλάδα επιδιώκει να διαμορφώσει μια νέα εθνική στρατηγική στον τουρισμό. Αν τα προηγούμενα χρόνια αρκούσε ο ήλιος και η θάλασσα, μαζί με την παραδοσιακή κουζίνα, σήμερα οι απαιτήσεις είναι εντελώς διαφορετικές. Και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Τη στιγμή που ο τουρισμός παραμένει η βαριά βιομηχανία της χώρας μας με μεγάλη συμμετοχή στο ΑΕΠ, σχεδιάζεται η επόμενη μέρα.
«Κινούμαστε με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τόσο χρονικά όσο και χωρικά», υποστηρίζει η Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης. Με την κυρία Αναστασοπούλου βρεθήκαμε στο στούντιο του Newsbeast και μάς μίλησε για τις στοχευμένες δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού. «Πρέπει να δείξουμε πως η Ελλάδα δεν είναι μονό τα νησιά μας, η πρωτεύουσα και η συμπρωτεύουσα», τονίζει.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο τα κονδύλια από το Ταμείο Ανάπτυξης. Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης, όπως το ανέπτυξε η κυρία Αναστασοπούλου είναι πολυποίκιλο. Κινήσεις που θα αλλάξουν σημεία της χώρας και σε κάποιες περιπτώσεις θα φέρουν επενδύσεις. Την ίδια ώρα, το υπουργείου Τουρισμού επιχειρεί να καλύψει το κενό που αφήνει ο πόλεμος στην Ουκρανία και η απώλεια των Ρώσων τουριστών. «Το σχέδιό μας είναι να στραφούμε σε εναλλακτικές αγορές και όχι μόνο να καλύψουμε τη δουλειά αλλά και να έχουμε περαιτέρω όφελος. Για παράδειγμα, η Ινδία είναι μια αγορά που μας ενδιαφέρει. Υπάρχει μια ανερχόμενη μεσαία τάξη και οι ταξιδιώτες αναζητούν κάποια αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία», υποστηρίζει.
Ακούστε την ενδιαφέρουσα συζήτηση με την κυρία Ολυμπία Αναστασοπούλου στο podcast του Newsbeast: