Στα πλαίσια της 68ης Συνόδου της Περιφερειακής Επιτροπής για την Ευρώπη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (#ΠΟΤ – #UNWTO), η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου έδωσε συνέντευξη στον κ. Merim Tenev για τη Βουλγαρική Εθνική Ραδιοφωνία – BNR.
«Το μεγάλο comeback του ελληνικού τουρισμού πέτυχε μέσω συγκεκριμένων στρατηγικών, ενεργειών και πρωτοβουλιών που ανέλαβε με σοβαρότητα και μεθοδικότητα η Ελληνική Πολιτεία», επισήμανε η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης.

«Ναι, (α) επεκτείναμε την τουριστική περίοδο, (β) δώσαμε μεγάλη έμφαση στην διαφοροποίηση του τουριστικού μας προϊόντος με την υπέρβαση του κλασικού μοντέλου «θάλασσα και ήλιος», (γ) προωθήσαμε τις ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, (δ) επιταχύναμε και απλοποιήσαμε τις διαδικασίες των τουριστικών επενδύσεων, (ε) αυξήσαμε τα έσοδα σε εστίαση και εμπόριο, (στ) ενισχύσαμε τους Έλληνες με τα Προγράμματα Εσωτερικού Τουρισμού και τελικά (ζ) καταφέραμε τη μεγαλύτερη ανάκαμψη τουριστικά σε όλη την Ευρώπη», υπογράμμισε η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου.
«Μετά τη δυναμική πορεία του 2022, όλα φαίνεται να συγκλίνουν ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει τα εχέγγυα να επιτύχει ακόμα υψηλότερες αποδόσεις το 2023. Ενδεικτικά, ήδη στις διεθνείς εκθέσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα μηνύματα για το ελληνικό τουριστικό οικοσύστημα ήταν ικανοποιητικά, με αεροπορικές εταιρείες και tour operators να εκφράζουν ενδιαφέρον, και κάποιες μάλιστα εξ αυτών να προχωρούν στην ενίσχυση πτητικών προγραμμάτων και πακέτων διακοπών για τη χώρα μας. Μεγάλοι tour operators, όπως ο γερμανικός όμιλος της TUI και ο FTI, έχουν ανοίξει τα συστήματα των προκρατήσεων για την επόμενη τουριστική περίοδο με την πατρίδα μας να πρωταγωνιστεί στις προσφορές του early booking», σημείωσε η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης.
«Κύριος στόχος της Ελληνικής Πολιτείας για την περίοδο 2023-2024 είναι η ενίσχυση της τουριστικής ανάκαμψης της χώρας που σημειώθηκε το 2022, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις προκλήσεις από τη σταδιακή επάνοδο στην κανονικότητα, την κρίση στην Ουκρανία αλλά και από την αυξανόμενη ανάγκη για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών», ανέφερε η η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου.

«Συγκεκριμένα η εθνική τουριστική πολιτική βασίζεται στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, της ποιότητας, της αυθεντικότητας, της ανθεκτικότητας και της βιωσιμότητας του τουριστικού προϊόντος και παράλληλα στην ενίσχυση των τουριστικών επενδύσεων με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα», τόνισε η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης.
«Ο ελληνικός τουρισμός, ενώ καλείται να ευθυγραμμίσει το μοντέλο του με την ψηφιακή λειτουργία και το οικολογικό υπόδειγμα, διαθέτει, πέραν μιας Πολιτείας που διαρκώς εκσυγχρονίζει το κράτος, και διάφορα επιπλέον εφόδια, όπως ότι:
– Το ελληνικό brand βρίσκεται στην κορυφαία πεντάδα παγκοσμίως,
– έχει μεγάλη διασπορά στις αγορές του,
– κινείται μέσα στο ασύγκριτο φυσικό και πολιτιστικό τοπίο της πατρίδας μας, η αξιοποίηση του οποίου αποτελεί ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα», κατέληξε η κα. Ολυμπία Αναστασοπούλου.